söndag 13 maj 2012


 Krokibilder från A3-blocket jag köpte efter att mina lärare sagt åt mig att gå upp i format. Det kändes okej att gå upp i format. Synd att ens scanner är så liten.






Enligt Catti är jag numera bättre än Picasso. Jag har gått nerför gatan flera gånger men inga tjejer har stirrat på mig, kanske det heteronormativa samhällets fel.

 























Grodor som äter mochi för jag hade typ två sidor kvar i blocket och det känndes inte värt att spara på:



<--- Pocketshops nio olika skissböcker. Efter ett par dagar av djup ångest har jag beslutat att fortsätta med samma böcker, en gång till i samma ordning eftersom ordningen känns viktig (http://en.wikipedia.org/wiki/Autism fast typ som Erik har Marfans syndrom alltså egentligen är han bara en vanlig underviktig människa med ett hål i bröstkorgen som man kanske kan dricka whisky ur, vad jag vet har ingen provat). Mer bilder när scannern vill fungera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar